badges

Ter promotie van het D-DAE Outdoor Festival 2013 staat er in week 23 een festival poster in de Dedemsvaartse Courant. Jij kunt de organisatie helpen om het festival groter en bekender te maken, en je maakt kans leuke prijzen.

wat moet je doen?
- Hang de poster op pagina....... goed zichtbaar voor het raam.
- Laat de poster hangen tot en met zaterdag 29 juni aanstaande.
- Maak een foto van de poster voor je raam.
- Like Dedemsvaart Dance Event op Facebook, upload je foto en maak kans op leuke prijzen.

Prijzen
Stichting Hollands Talent selecteert in week 25 vier huizen die de D-DAE Outdoor Festival 2013 poster voor het raam heeft hangen en een foto heeft geplaatst op de D-DAE facebook pagina. De bewoners ontvangen één van de onderstaande leuke prijzen:

Hoofdprijs: een volledig verzorgde diner voor 2 personen bestaande uit 6 gangen met kleine hapjes "mondvermaakjes" incl. drinken t.w.v. € 150,00 bij restaurant Kiewiet



2e Prijs: Een discoset en rookmachine t.w.v. € 110,00 beschikbaar gesteld door FixitAll Computers


3e Prijs: Een Dakota Black Stereon Headphone t.w.v. € 40,00 beschikbaar gesteld door The Phone House Dedemsvaart



4e Prijs: Een kledingbon t.w.v. € 25,00 beschikbaar gesteld door Oosterom mode

Gewonnen?
Kijk op dinsdag 25 juni in de Dedemsvaartse Courant voor de winnende foto's. Vanaf donderdag 27 mei kunnen de winnaars hun prijs ophalen bij Arsanio Wiet, voorzitter van Stichting Hollands Talent , Langewijk 29 te Dedemsvaart.

Algemene voorwaarden
- De actie loopt van 4 juni 2013 tot en met 22 juni 2013.
- Stichting Hollands Talent en aan het D-DAE festival gelieerde organisaties hebben het recht om foto's van deelnemende woningen te maken en deze te publiceren.
- De winnaars worden in de Dedemsvaartse Courant van dinsdag 25 juni bekend gemaakt. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
- De prijzen zijn niet inwisselbaar voor andere prijzen.
- Prijswinnaars dienen mee te werken aan een redactioneel artikel in de Dedemsvaartse Courant/Dedemsvaart.nu inclusief foto.

Zet D-DAE FESTIVAL in je agenda >>